CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Friday, October 23, 2009

Hello~!!

こんばんは~!!

こんばんは~!!
ついに まちにまった
ぼくたちの アルバムが ほぼ かんせいしました。
ぼくを はじめとして
jaejin, Seunghyun, jonghoon, honggiの じゅんで レコディングしました。
ぼくが はじめてだったので ほんとうに きんちょうしました。
もうすぐ はつばいする ぼくたちの アルバム あいしてください~!!
おうえんしてください!!ほんとうに いいです。ファイト!!!

English translation:

Hello~!!

Hello~!!
Finally, you have waited for a long time
Our album (recording) is almost completed.
The recording started with me and then,
followed by Jaejin, Seunghyun, Jonghoon, Hongki.
As I was the first one, I was really nervous.
Please give lots of love to our album which is releasing soon~!!
Please support us!! It’s really good. Fighto!!!

0 comments: