CLICK HERE FOR BLOGGER TEMPLATES AND MYSPACE LAYOUTS »

Saturday, May 9, 2009

Selamat Hari Ibu..

kulit depan
sebenar'y salah ejaan english.. patut'y ader S kat ejaan mother..
nir kad yang aku hadiahkan pade my mumy.. hehe.. ni sebeno'y tugasan sekolah. (sivik)
kalau tak, tak buat agak'y..
ni dalam kad ucapan tur.. ucapan cikit jer.. hiasan yang penuh..
selamat hari ibu kepada SALMAH BT EKHSAN. (tak tau ejaan datuk aku betul ker tak.)


5 comments:

imine said...

wah hebatnya ali pandai buat kad tu. bagi mak hadiah apa? tak kan kad je? hehehe.

selamat hari mak pada kak sal :)

iljimae-san said...

tak tau nak kasi hadiah ape..
^^

imine said...

kasi la cincin berlian ke sebentuk :)

tak pun kasi keronsang beli kat pasar malam pun ok hehe.

iljimae-san said...

ok... cik belikan nenek hp tau.. hehe..

imine said...

belikan nenek hp? leh gak tu. nokia e75 supaya nenek leh bukak email dari hp tu. :)